ikariamag: Στις 25 Μαρτίου τελειώνει η θητεία της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας στην γραμμή Αθήνα – Ικαρία. Περιμέναμε ότι το έργο της θα συνεχιστεί χωρίς άλλες παλινωδίες που ζήσαμε στο παρελθόν (Athens airways κλπ). Δυστυχώς πάμε για διάψευση αφού η Minoan Air (;) βρίσκεται στον αέρα και διεκδικεί την γραμμή. Ποιος; Τι; Που; Γιατί; Δείτε παρακάτω τις πρώτες πληροφορίες:
Ποιος είναι ο "άγνωστος" εφοπλιστής; - Έλαβε άδεια από την ΥΠΑ λίγες μέρες πριν τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές - Τα αεροσκάφη τύπου Fokkεr και η συγγένεια.
axiaplus.gr (Αναδημοσίευση από την εφημερίδα "Η ΑΞΙΑ", 06-01-2012)
Η εταιρεία ιδρύθηκε στις 7/9/2011 και μόλις την περασμένη Δευτέρα έλαβε άδεια από την ΥΠΑ. Παρ' όλα αυτά συμμετέχει στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές και μάλιστα έχει υποβάλει αίτηση για 11 προορισμούς. Πρόκειται για τη Minoan Air (Μινωικές Αερογραμμές), που το αρχικό κεφάλαιο για την ίδρυσή της ήταν 100.000 ευρώ και ουδείς γνωρίζει τι εμπειρία έχει για να εκτελέσει τις υποχρεώσεις της αν κερδίσει στον διαγωνισμό.
Ο εφοπλιστής και τα Fokker
Στην πιάτσα πάντως κυκλοφορεί ότι πίσω από την εταιρεία που έχει έδρα τη Γλυφάδα "κρύβεται" εφοπλιστής. Ποιος να είναι άραγε; Οι Μινωικές Αερογραμμές εμφανίζουν στην προσφορά τους έναν "στόλο" τριών αεροσκαφών τύπου Fokker, μέσης ηλικίας 25 ετών, με τα οποία προτείνουν να καλύψουν τα δρομολόγια που διεκδικούν. Αν δεν κάνουμε λάθος όμως, η Fokker έχει κλείσει εδώ και κάμποσα χρόνια τη γραμμή παραγωγής της…
Συγγενείς;
Σημειωτέον ότι, πέραν των άλλων, μέλος του Δ.Σ. εμφανίζεται και ο κ. Χρήστος Ζερβογιάννης του Ανδρέα από το Λεόντιο Κορινθίας, ενώ την ίδια στιγμή τακτικός ελεγκτής της εταιρείας είναι ο Βασίλειος Ζερβογιάννης του Ανδρέα, επίσης από το Λεόντιο Κορινθίας. Και το ερώτημα που τίθεται είναι ποια η σχέση μεταξύ του ελεγκτή και του μέλους του Δ.Σ. του ελεγχόμενου; Κατά τα λοιπά, να θυμίσουμε την περίπτωση της Athens Airways στο παρελθόν, η οποία είχε κερδίσει επιδοτούμενες άγονες γραμμές αλλά κηρύχθηκε έκπτωτη μετά από σωρεία καταγγελιών.