Έχουμε γράψει αρκετές φορές πια ότι το «σήμα» που δίνει κάθε μας ενέργεια παίζει πολύ σημαντικό ρόλο γι’ αυτό και θα πρέπει να είναι προσεκτικό, καθαρό άρα και ισχυρό.
Λοιπόν πιστεύουμε ότι οι προχτεσινές αντιδράσεις σε Πειραιά σε συνδυασμό με εκείνες της Ικαρίας όπου το Ιεράπετρα δεν ακούμπησε καν στο νησί, ήταν ένα πολύ ισχυρό –ξεκαθαρό επαναλαμβάνουμε- σήμα που εξέπεμψαν όσοι συμμετείχαν. Ένα σήμα SOS αυτή τη φορά:
Ότι αυτά τα πλοία δεν είναι για την Ικαρία, ότι δεν καταδεχόμαστε να ακουμπήσουν καν τη γη μας, ότι είναι ζήτημα ζωής και θανάτου και δε πρέπει κανείς να παίζει με τις ζωές μας. Ότι μια τέτοια μαούνα είναι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗ (non grata).
Και φυσικά, το πρόβλημα δεν είναι με το συγκεκριμένο πλοίο, αλλά στο σκαρί του, αντιπροσωπεύεται κάθε πλοίο τέτοιας ηλικίας και αυτών των προδιαγραφών το οποίο μάς επιφυλάσσουν!
Και ολοκληρώνουμε, όπως πάντα, τη σκέψη μας με μια απορία (ειλικρινή διότι δεν ξέρουμε στ’ αλήθεια την απάντηση):
Η επιδότηση που δίνεται λόγω άγονης γραμμής, δε δίνεται επειδή είναι ασύμφορο το κόστος για το πλοίο; Το καλοκαίρι όμως που έχει τόση κίνηση και τόσα δρομολόγια, εξακολουθεί να είναι ασύμφορο; Δίνεται και τότε η επιδότηση; Γιατί;
Δε θα ήταν πιο λογικό αφού το καλοκαίρι η κίνηση εξασφαλίζει τα κέρδη, να παρακρατείται η επιδότηση και να δίνεται μαζί με εκείνη του χειμώνα για τα δρομολόγια που δεν «συμφέρουν»; Είναι παράλογο αυτό;
Δηλαδή βάζουμε το πλοίο μόνο το καλοκαίρι που και την επιδότηση παίρνουμε και έχουμε πολλά εισιτήρια ενώ το χειμώνα το σταματάμε;
Μονά ζυγά δικά μας…και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν;
Κυριολεκτικά πια!
ikariamag.gr|η Ικαρία…αλλιώς!