Θολό παραμένει το τοπίο για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες των νησιών μας μετά και τις προτάσεις της ΝΕΛ που αλλάζουν τον ακτοπλοϊκό χάρτη στο Βόρειο Αιγαίο. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να συνεδριάσει το Συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών όπου θα εξετάσει το αίτημα της ΝΕΛ για την δρομολόγηση του Θεόφιλος στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη και του πλοίου Μυτιλήνη στη γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Σάμος.
Ωστόσο πονοκέφαλο έχει προκαλέσει στο αρμόδιο Υπουργείο η πρόταση αυτή καθώς δεν έχει διευκρινιστεί από το νομικό τμήμα εάν η ναυτιλιακή εταιρεία έχει συμβατική υποχρέωση να επαναφέρει το πλοίο Θεόφιλος στη γραμμή της Λήμνου μετά την επιδιόρθωση της βλάβης, δεδομένων και των αντιδράσεων των Λημνιών για την εξυπηρέτησή τους με το πλοίο Άκουα Μαρία. Το θέμα αυτό απασχόλησε χθες σύσκεψη με τη συμμετοχή του Αναπληρωτή υπουργού υπεύθυνου για θέματα ναυτιλίας Χάρη Παπούκη, του ΓΓ Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Δημήτρη Χαλκιώτη και υπηρεσιακοί παράγοντες όπου ζητήθηκε περαιτέρω νομική διερεύνηση για τις υποχρεώσεις της εταιρείας. Επίσης συζητήθηκε το θέμα της κάλυψης της γραμμής από Θεσσαλονίκη μέχρι Ρόδο η οποία βρίσκεται στον αέρα καθώς δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Το ‘κουβάρι’ των εξελίξεων αναμένεται να ξεμπερδέψει το ΣΑΣ που θα συνεδριάσει σύμφωνα με πληροφορίες στις 19 Ιουλίου
Σύνταξη: Μυρσίνη Τζινέλλη
ert.gr