Ο Ben Fuog, που παρουσιάζει τη νέα του έκθεση στο Yering Station, με τίτλο «Τέσσερα δεδομένα, το μεγάλο μαργαριτάρι και η Ικαρία», εμπνέεται συχνά από την Ελλάδα. Μπορεί ο ίδιος να μην είναι Έλληνας, όμως ερωτεύτηκε τη χώρα περίπου με τον ίδιο τρόπο που ερωτεύτηκε την Ελληνοαυστραλή σύζυγό του, με την όποια, επίσης, συνεργάζεται επαγγελματικά.
Σε μια εντυπωσιακή αίθουσα, του Μουσείου Κορέρ στη Βενετία, με διάκοσμο των αρχών του 19ου αιώνα, επιβάλλεται η γλυπτική σύνθεση, "Δαίδαλος και Ίκαρος", του μεγάλου Ιταλού καλλιτέχνη Antonio Canova. Στο πρώιμο αυτό του έργο (1777-79) ο γλύπτης καταφέρνει να ισορροπήσει με πρωτοπόρο ύφος την παρακμή με τη εξιδανίκευση, τον ώριμο ρεαλισμό με την ονειροπόλο μέθη, έτσι όπως ισορροπούν στην κουρασμένη μορφή του Δαιδάλου και στο ανέμελο της νιότης του Ικάρου.
Στη Σαμοθράκη δεν έχω πάει ποτέ. Λένε ότι πρόκειται για έναν επίγειο παράδεισο, όπου γίνεσαι ένα με την φύση , την ιστορία και την ενέργειά του. Πριν λίγες μέρες βρέθηκα στην Πόλη του Φωτός και είχα παράλληλα την ευκαιρία να ταξίδεψω νοερά στο βορειοανατολικό Αιγαίο. Στο Μουσείο του Λούβρου, συνάντησα τη Νίκη της Σαμοθράκης . Με τον δικό της μοναδικό τρόπο μου ψυθίρισε όλα τα μυστικά του νησιού και της υποσχέθηκα ότι θα επισκεφτώ σύντομα τον τόπο της.
Την Πέμπτη 5/2 τελείωσε η τριήμερη έκθεση στην αίθουσα του πολιτιστικού συλλόγου του Κάμπου που είχε σκοπό την οικονομική ενίσχυση του γηροκομείου Ικαρίας. Η έκθεση είχε πολύ μεγάλη ανταπόκριση από τους συντοπίτες μας οι οποίοι και τις τρεις ημέρες παρευρεύθηκαν στην αίθουσα του Κάμπου και γενναιόδωρα ενίσχυσαν το γηροκομείο.
Ο καλλιτέχνης Pedro Reyes μεγάλωσε στους δρόμους όπου οι συμμορίες ανθίζουν και τα όπλα βρίσκονται σε κάθε γειτονιά ως μέρος της καθημερινότητας. Ο Reyes έθεσε ως στόχο να κάνει την πατρίδα του καλύτερη μέσω της τέχνης: έτσι πήρε τα εργαλεία της βίας, δηλαδή τα όπλα, και τα μετέτρεψε σε καλές δυνάμεις: σε μια μουσική ορχήστρα από ιδιαίτερα όργανα.