ΕΛΜΕ ΙΚΑΡΙΑΣ –ΦΟΥΡΝΩΝ σχετικά με την ανάρτηση δράσεων για την αυτοαξιολόγηση
Υπενθυμίζουμε στους διευθυντές των σχολικών μονάδων ότι η ανάρτηση, ή όχι, των σχετικών με την αυτοαξιολόγηση θεμάτων στο παρατηρητήριο, γίνεται (σύμφωνα και με το σχετικό νόμο) μόνο με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων του κάθε σχολείου, την οποία οφείλουν να σεβαστούν ανεξάρτητα από την προσωπική θέση που μπορεί να έχουν για το συγκεκριμένο θέμα.
Συνέχεια εδώ.
ΚΟΝΤΡΑ / Εκπαιδευτικοί Π.Ε. Ικαρίας & Φούρνων: Σχετικά με τη μη σύσταση Δ.Σ.
Η παράταξή μας, συνεπής σε ό,τι διακήρυττε πάντα (και προεκλογικά σε εκτενή δημόσια συζήτηση στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Νοεμβρίου), υποστηρίζει την σύσταση Δ.Σ στη βάση μιας προγραμματικής συμφωνίας. Οι δύο προσπάθειες για σύσταση Δ.Σ δεν έφεραν κάποιο αποτέλεσμα, αφού η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΠΑΜΕ) υποστηρίζει το αναλογικό σύστημα (σύμφωνα με τις ψήφους, χωρίς δεσμεύσεις), ενώ ούτε με τη Ριζοσπαστική Ανεξάρτητη Κίνηση καταλήξαμε σε κοινή συμφωνία. Η Ριζ. Ανεξ. Κίνηση μάλιστα δήλωσε πως θα προσπαθήσει να βρει μία μέση λύση και να κάνει κοινό προεδρείο με την Αγων. Συσπ, με τον «απαράβατο όρο» (!) να μπει σε αυτό και η Κόντρα. Θεωρούμε πως αυτή η πρόταση στερείται σοβαρότητας.
Συνέχεια εδώ.
Ανακοίνωση μελών του Συλλόγου διδασκόντων ΓΕΛ Ευδήλου
Την 26/11/14 και μετά από πρόσκληση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας κου Μαυρίδη Δήμου, συνεδρίασε ο σύλλογος διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Ευδήλου Ικαρίας με θέμα το σχεδιασμό δράσεων για την αυτοαξιολόγηση και την ανάρτηση τους στην ιστοσελίδα Παρατηρητήριο για την ΑΕΕ. Η πλειοψηφία του συλλόγου (6 στα 9 μέλη) δήλωσε την αντίθεση της στις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης κάνοντας χρήση της απεργίας-αποχής διαρκείας που έχει προκηρύξει η Ο.Λ.Μ.Ε., προκειμένου να μην υπάρξει απαρτία στο σύλλογο και να μην παρθεί καμία τέτοια απόφαση. Παρ’ όλα αυτά ο διευθυντής μας δήλωσε πως η σχετική πρόταση «εγκρίθηκε κατά μειοψηφία» και προχώρησε στην ανάρτηση των δράσεων στη σχετική ιστοσελίδα.
Συνέχεια εδώ.
ΕΛΜΕ ΙΚΑΡΙΑΣ – ΦΟΥΡΝΩΝ: Σχολική σύμβουλος-παιδαγωγική υπεύθυνη απορρίπτει σχολικό project γιατί μιλάει για σεξουαλική αγωγή!
Για την απόρριψη των project από την σύμβουλο Χρυσώ Λυγίζου, ή αλλιώς.... ο σκοταδισμός επιστρέφει!
Είσαι καθηγήτρια αναπληρώτρια φιλόλογος σε ένα ορεινό χωριό ενός ακριτικού νησιού. Αναγνωρίζεις πως πολλά προβλήματα στην συμπεριφορά των εφήβων μαθητών σου οφείλονται στην αναζήτηση της σεξουαλικής τους ταυτότητας, την αμηχανία για τις αλλαγές που τους συμβαίνουν σωματικά και ψυχολογικά και την έλλειψη αναγκαίων απαντήσεων και υποστήριξης. Επίσης, στην έλλειψη πληροφόρησης, την έλλειψη θάρρους για να συζητάνε αυτά τα θέματα με την οικογένειά τους, με τους καθηγητές τους ή με ειδικούς.
Συνέχεια εδώ.