Τα τελευταία χρόνια πάρα πολλοί μαθητές από πολλά σχολεία της Ελλάδας έχουν πάρει μέρος στα γυρίσματα μαθητικών ταινιών μικρού μήκους. Οι περισσότερες από αυτές είναι καλογυρισμένες και το θέμα τους αντανακλά τους προβληματισμούς που έχουν κατά καιρούς παιδιά έφηβοι σχετικά με το σχολείο, την κοινωνία και την ηλικία τους.

Οι εκπαιδευτικοί που εργαζόμαστε σε νησιωτικές περιοχές έχουμε να αντιμετωπίσουμε, μαζί με τα βάρη που αντιμετωπίζουν όλοι οι εργαζόμενοι, επιπλέον προβλήματα που προκύπτουν από τη φυσιογνωμία της εργασίας μας στη νησιωτική Ελλάδα και αφορούν τις μεγάλες αποστάσεις, τις δυσκολίες μετακίνησης, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, τις γενικότερες συνθήκες διαβίωσης.

Ποτέ μου δεν σκέφτηκα σοβαρά ότι θα γινόμουν καθηγητής. Πίστευα ότι θα έκανα κάτι πιο χειροπιαστό. Στο σχολείο ήμουν μαθητής της πλάκας. Κουτσοδιάβαζα ακούγοντας αθλητικό ραδιόφωνο χωρίς να ξέρω τι θέλω να κάνω. Η αποτυχία των Πανελληνίων ως μαθητής Α’ Δέσμης ήταν σφαλιάρα στον εγωισμό μου, όμως, μου έδειξε με τι δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθώ. Μαθηματικά και Φυσικοχημείες!

Με απόφαση της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κας Χριστιάνας Καλογήρου, εντάχθηκε στο Ε.Π. της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου το έργο «Προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού Τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) σχολικών μονάδων προσχολικής εκπαίδευσης της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου».

Προφανώς και η τοπική αυτοδιοίκηση δεν νομοθετεί, αλλά, ως διοικητικός μηχανισμός, δουλειά της είναι να εφαρμόζει πιστά τις κυβερνητικές διαταγές όποιες κι αν είναι αυτές, όπως κάνετε κι εσείς, που έχετε επιλέξει να βρίσκεστε στις συγκεκριμένες διοικητικές θέσεις (έστω και εκλεγμένοι, αλλά για τις θέσεις της διοίκησης, άρα είναι δική σας επιλογή) αντιπροσωπεύοντας το κράτος και φροντίζοντας επιμελώς για την πιστή εφαρμογή των πολιτικών των εκάστοτε κυβερνήσεων και νυν της μνημονιακής πολιτικής Κυβέρησης-ΕΕ-ΔΝΤ.

«Καταγγελία της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για τον συστηματικό και αναγκαστικό αποκλεισμό μαθητών από την εκπαιδευτική διαδικασία και τη συστηματική και αναγκαστική έκθεσή τους σε κίνδυνο, που συνεπάγονται τόσο η ανυπαρξία μεταφοράς όσο και η ανυπαρξία έγκαιρης και ασφαλούς μεταφοράς μαθητών από και προς τα σχολεία φοίτησης, καθώς επίσης για την αναλγησία που κυνικά επέδειξαν για το ίδιο ζήτημα οι κ.κ. Έπαρχος Ικαρίας, Αντιπεριφερειάρχης Νομού Σάμου και Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου και για τον εμπαιγμό μας από τους ίδιους.»

Επανερχόμαστε με νέα καταγγελία για τα ζητήματα της υποστελέχωσης των σχολείων και της μεταφοράς των μαθητών στην περιοχή μας μιας και κοντεύουν 2 μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και αυτά δεν έχουν ακόμα λυθεί. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ τολμά με θράσος να μιλάει για ομαλή λειτουργία των σχολείων και για κάλυψη όλων των κενών!

Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας που άνοιξαν τα σχολεία, και σε όλη την χώρα μετράμε ακόμα κενά εκπαιδευτικών, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να παρουσιάζεται, όπως πάντα, στην ειδική αγωγή.

Αρχικώς θεωρούμε θετικό ότι ο βουλευτής του νομού, αποφάσισε να ασχοληθεί με κάποιο θέμα που αφορά τον Δήμο Ικαρίας, έστω και με αυτό τον παράδοξο - θα μας επιτρέψετε να πούμε- τρόπο.

Ο Σύλλογος Ικάριων Επιστημόνων (ΣΙΕΠ) και οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί που δραστηριοποιούνται σε αυτόν θα ήθελαν να διερευνήσουν τη δυνατότητα συνδημιουργίας, με τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που εργάζονται στην Ικαρία, εκπαιδευτικών σεναρίων που εμπλουτίζουν, αλλά κυρίως «τοπικοποιούν», τμήματα του αναλυτικού σχολικού προγράμματος.

Σελίδες