Το ΣΑΣ ενέκρινε τη δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος» από 1ης Νοεμβρίου τού 2014 έως 31ης Οκτωβρίου τού 2015 στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Ικαρία - Σάμος. Το αίτημα εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία και επίσης προβλέπεται ότι το πλοίο δε θα μπορεί να εκτελεί δρομολόγια τις ημέρες που είναι δρομολογημένο το «Μυτιλήνη».
Η απαγόρευση αυτή ισχύει για την περίοδο από 1ης Νοεμβρίου 2014 έως 28 Μαΐου τού 2015 και από 2 Οκτωβρίου τού 2015 έως 31ης Οκτωβρίου τού 2015. Η απόφαση αυτή ικανοποιεί την Hellenic Seaways, η οποία την προηγούμενη εβδομάδα σε επιστολή της προς τον υπουργό Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, σημείωνε πως εάν δεν εγκρινόταν το αίτημα, θα αναγκαζόταν να εγκαταλείψει την άγονη γραμμή Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος. Η εν λόγω επιστολή είχε δημοσιευθεί σε μικρή μερίδα του Τύπου, όμως όταν έγινε γνωστή η απόφαση του ΣΑΣ, οι προσκείμενοι στην εταιρεία κύκλοι έλεγαν πως κακώς δημοσιεύθηκε η επιστολή και ότι ανάλογες στέλνονται συχνά - πυκνά.
Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει, είναι πως αυτή την περίοδο η διαμάχη τής ΝΕΛ και της Hellenic Seaways έχει μεταφερθεί στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου. Η Hellenic Seaways, από τη στιγμή που πήρε την άγονη γραμμή από την Καβάλα προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τη δυνατότητα να εκτελεί δρομολόγια το «Νήσος Μύκονος» όλο το χρόνο στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου, έχει το πάνω χέρι έναντι της ΝΕΛ.
Η τελευταία έχει δρομολογημένο το «Μυτιλήνη» στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου και το μόνο πλεονέκτημα του «Μυτιλήνη» είναι οι καλύτερες ημέρες που είναι δρομολογημένο.
Πιθανότατα η προσωρινή διαταγή που πέτυχε να εκδώσει την προηγούμενη εβδομάδα η ΝΕΛ (που αναστέλλει την έκπτωσή της από την άγονη γραμμή) και η απόφαση του ΣΑΣ που εγκρίνει τη δρομολόγηση, θορύβησαν την Hellenic Seaways, γι’ αυτό και εστάλη η παραπάνω επιστολή. Κατά τα λοιπά, η Hellenic Seaways έχει κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένη από τις εξελίξεις, καθώς αξιοποιεί πλήρως το «Νήσος Μύκονος», ένα πλοίο που πέρυσι το χειμώνα ήταν εκτός δρομολογίων.