Με παρέμβασή του, ο περιφερειακός σύμβουλος Στρατής Κόρακας στο Υπουργείο Ναυτιλίας, διατύπωσε την έντονη διαμαρτυρία της Λαϊκής Συσπείρωσης Β. Αιγαίου,
για την διακοπή, με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Βαρβιτσιώτη, της σύνδεσης των νησιών του Β.Α. Αιγαίου με Θεσσαλονίκη και Καβάλα και του Λαυρίου με Ψαρά-Μεστά, από τη ΝΕΛ και τη θυγατρική της. Αφήνει έτσι τα ακριτικά νησιά, για απροσδιόριστο χρόνο, χωρίς ακτοπλοϊκή συγκοινωνία.
Ο αρμόδιος ΓΓ του Υπουργείου προσπάθησε να δικαιολογήσει την ολιγωρία και ανοχή της Κυβέρνησης μπροστά σ’αυτή την κατάσταση και την μακροχρόνια ταλαιπωρία των κατοίκων και επισκεπτών των νησιών μας, ισχυριζόμενος ότι υπεύθυνη είναι η ΝΕΛ που δεν τήρησε τη σύμβαση και ότι γι’αυτό ο Υπουργός την κατάγγειλε και ζήτησε άμεση εκδήλωση ενδιαφέροντος για την κάλυψη των γραμμών με τη διαβεβαίωση ότι αν δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον θα αναθέσει απευθείας την εξυπηρέτησή τους με παχυλές επιδοτήσεις.
Είναι όμως γνωστό, τόνισε ο Σ. Κόρακας, ότι η ΝΕΛ κρατάει αυτή τη στάση, με τη συνενοχή -και επιδότηση- της Κυβέρνησης, εδώ και πολύ καιρό ταλαιπωρώντας τους επιβάτες και θέτοντας την ίδια τη ζωή τους σε κίνδυνο. Αυτό, λοιπόν, που ενδιαφέρει την Κυβέρνηση –και στην ακτοπλοΐα- δεν είναι η εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών αλλά των κερδών των εταιριών προς τις οποίες διοχετεύει τεράστιες επιδοτήσεις. Επανειλημμένα, είπε, το ΚΚΕ και η Λαϊκή Συσπείρωση, έχουν θέσει –και στο Συμβ. Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ)- την απαράδεκτη-άθλια εξυπηρέτηση και των συγκεκριμένων γραμμών από τη ΝΕΛ, με την ανοχή της Κυβέρνησης, ζητώντας μάταια την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος.
Ζήτησε τέλος την άμεση εξυπηρέτηση των γραμμών, που συνδέουν τα νησιά του Β.Α. Αιγαίου με Καβάλα-Θεσσαλονίκη και Λαύριο Ψαρά-Μεστά Χίου, με σύγχρονα, ασφαλή και με φτηνά εισιτήρια πλοία, τονίζοντας ότι απόλυτα ικανοποιητική λύση στα προβλήματα της ακτοπλοΐας θα δοθεί μόνο με την δημιουργία ενός δημόσιου φορέα ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας.